Du skulle sett meg i stolheisen!

God morgen og god mandag til deg 🌞 Værmeldingen lover noe sol til alle i dag så jeg håper det stemmer 🤩 det er godt å starte mandagen og en ny uke med solskinn, det gir oss liksom en ekstra boost for å klare ukas tøffeste dag! 🙂 I dag har jeg ett mål og det er å klare å komme meg på trening mellom jobb og kveldsmøte på jobb. Forrige uke var jeg totalt støttemedlem på SATS så denne uka MÅ jeg bare få trent litt! 🙂 Det gjør godt for både kropp og sjel å komme seg en tur på treningssenteret! 🙂

 

I går hadde vi en superfin dag på Gautefall, jeg sto på slalom for aller første gang på 10 år tror jeg! Så det var en litt rar opplevelse, jeg skal fortelle deg at den aller første turen min og mitt første møte med stolheisen i går det var rett og slett et sykt syn! En god dose latter var løsningen på det! 😛 Jeg klarte meg bedre på tur nr. 2 og så videre! Vi hadde 3timers kort og det var sykt gøy! Så dette må testes ut en gang til tror jeg! 🙂

Pappa skulle ikke bli så uklar men tror kameraet var stilt inn på portrett..

Jeg ønsker deg en superfin mandag og håper du også får deg en god økt enten på senteret eller ute i naturen! Så snakkes vi! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg