En annerledes kveld..

Heisann og god tirsdag til deg! I går kveld kom jeg sent hjem og gledet meg veldig til å lande i senga, men tro det eller ei, senga var ikke klar for meg. Når jeg kom hjem var Brage i fyr og flamme og tissa i gangen, så da var det bare å få på han bånd og gi han en luftetur, så han fikk tissa ferdig. Deretter fjernet jeg sminka og fikk pusset tennene. Kledd av meg og ryddet vekk klærne, klar for å legge meg ved siden av Mathias i senga, men der hadde Brage tissa… Så i dag skal jeg fortelle deg at jeg har hatt litt av en jobb!

Men ja jeg og Brage endte opp på gjesterommet da jeg rett og slett ikke orket å gjøre noe med det i går kveld, den jobben lot jeg ligge frem til i dag til mårran, så nå holder 4 maskin med sengetøy, altså sengetøyet har hatt seg en runde, dyna har hatt seg en runde, og både forside og bakside av overmadrassen har hatt seg en runde i vaskemaskina, så siste del av overmadrassen vaskes nå, jeg har vel neppe en tørr overmadrass for kvelden i kveld…

Men hvem kan vel være sint på denne søtnosen her? Håper dagen din har vært fin så langt! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg