En magisk opplevelse

God morgen! Jeg har den siste uka gjort noe jeg aldri pleier å gjøre og noe som gå veldig i mot sånn jeg “pleier” å gjøre det, men jeg er utrolig glad for at jeg ble dratt med ut og fikk det ekstra lille puffet som jeg trengte og som har gitt meg en helt magisk opplevelse. Og denne magiske opplevelsen har vært helt rå og gjett om den skal oppleves flere ganger i løpet av vinteren. Jeg er allerede på gang nummer to så gleder meg til mange flere slike! 😀

Ja du lurer vel kanskje på hva jeg egentlig snakker om… og i dag er det snakk om det å gå topptur i mørket, jeg har aldri gjort det før og det er en helt sykt fin opplevelse, selv for den som er livredd mørket og det å gå ute etter mørkets overtakelse 😛 Jeg ble i forrige uke “utfordret” til å bli med ut på topptur, valget sto mellom sofaen og det å gå opp Årdalsåsen med hodelykt. Og som vanlig var tanken “nei, kan jo ikke gå ute i mørket” Men så tenkte jeg at dette må jo igrunnen prøves og utsikten på toppen og hele stemningen var helt magisk. Det var helt stille og rolig, masse fine lys og en finfin himmel over oss 🙂

Se på disse fine bildene da! Stemningen er magisk og i går hadde jeg meg en ny tur opp hit, utrolig deilig å bare komme seg ut og i aktivitet, selv om det er vinter, kaldt og mørkt. Så min oppfordring til deg er at du skal gjør noe du aldri pleier å gjøre, for det kan hende det blir veldig bra, selv om du ikke pleier å gjøre det! 😀

Jeg ønsker deg en superfin dag 😀

0 kommentarer

Siste innlegg