En spesiell 1. April

God morgen og god 1. April til deg! I dag er jo den store luredagen og mange lar seg bli godt lurt på denne dagen! I dag har jeg en dag full og fin dag, og jeg gleder meg til å få startet den skikkelig! Også skal det sies at dette kommer til å bli en litt rar og spesiell dag for meg også! Jeg har jo ventet på dette en liten stund, samtidig som det kommer til å bli litt rart!

I dag er datoen og dagen hvor jeg skal ha overlevering på leiligheten, den er ikke lengre min fra i dag av, og det kommer til å bli litt rart, det jeg har kalt for hjemmet mitt i over et år, er ikke lengre hjemmet mitt, jeg har fått et nytt og veldig fint og bra hjem, men det blir jo alltid litt rart å skulle gi fra seg nøkkelen til min aller første leilighet!

I dag klokka 13.00 blir nøkkelen overlevert til ny eier og jeg håper og tror han kommer til å trives godt i leiligheten! Jeg har vært veldig fornøyd med den og er heldigvis veldig klar for å levere den videre til noen nye eiere! 🙂

Overtakelsen skal gjøres uten megler på grunn av situasjonen vi er i nå, så jeg regner jo selvfølgelig med at dette kommer til å gå veldig fint, men jeg syntes det er litt spesielt at den tryggheten jeg betalte for ikke skal være der under overtakelse! Men som mamma sier, “jeg har den “letteste” oppgaven” Jeg er ferdig med leiligheten, den er vasket og klar for overtakelse så det bør jo være veldig enkelt! 🙂 Det krysser jeg ihvertfall fingrene for! 😀

Jeg ønsker deg en superfin onsdag og håper den blir bra, enten du blir skikkelig lurt av barn eller voksne, eller kommer deg gjennom dagen uten overraskelser! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg