En stor endring!

Heisann! En ting som har tatt veldig lang tid å vende seg til har vært overgangen fra at magen skal være så “tynn” som overhode mulig til å skulle la den få vokse seg stor og fin. Jeg har alltid synes at en gravid mage ser bra ut uansett hvordan den ser ut og alltid tenkt at det er fint med en gravid mage, men på meg selv har jeg brukt lang tid på å bli komfortabel med at magen har vokst og blitt større og større for hver måned som har gått. Jeg var lenge veldig fornøyd med at magen kunne skjules under en tights og en hettegenser slik at den ikke tiltrakk seg noe oppmerksomhet.

Den siste måneden har magen virkelig “eksplodert” den har “poppet” ut og kan ikke lengre skjules under noe som helst, tightsene er heldigvis såpass elastiske at de går over magen, men den synes selv om! Det har også vært en periode med varmt vær i det siste og den varmen har gjort at en ikke orker å ha på seg så utrolig mye klær, og da har jeg sliti litt siden det er veldig begrenset hva som passer i klesskapet. Jeg har heller ikke gått til innkjøp av masse gravideklær nå når det ikke er så lenge igjen til mini har tenkt seg ut av magen! 

Men som du ser så vokser magen utover og jeg må bare si at jeg gleder meg til å få tilbake min egen kropp, få mini ut og kunne dele oppturer og nedturer med spark og bevegelse med de rundt meg. Det å ikke ha han inni magen skal bli så utrolig deilig! Jeg kan nesten ikke vente! Så krysser fingrene og håper virkelig at han kommer om ikke så alt for lenge, selv om det ennå er en måned igjen til termin!

Missforstå meg rett, jeg synes bildene av meg med skikkelig gravidmage er fine, men det er veldig rart å skulle fremheve magen og at den er såpass stor og “i veien” uansett hva slags plagg en kler på seg! Enkelte kjoler er uaktuelt da magen rett og slett er for stor så kjolene blir for korte og trusa synes selv når jeg står oppreist med kjolene! haha!

0 kommentarer

Siste innlegg