Endelig!

Endelig er dagen kommet, dagen jeg nå har ventet på i nesten en uke! Jeg skal ha min første ordentlige dag tilbake på jobb og jeg håper og tror at formen holder seg gjennom hele dagen! Jeg gleder meg masse til å treffe kollegaer, barn og foreldre igjen og kose meg sammen med disse hele dagen lang! 😀

Formen begynner å komme seg sakte men sikkert og jeg lærer meg gjennom hver eneste dag hvordan det er å leve med et nytt kosthold, det er litt krevende nå i starten, men bare på denne uka har jeg lært og funnet meg flere nye oppskrifter! Det å lage all mat fra bunn av er en prøvelse, men så er den maten mye sunnere enn når man kjøper halvfabrikata mat i butikken! Så en må jo bare se positivt på dette og glede seg over at formen blir bedre og bedre for hver dag som går og for hver dag jeg klarer å holde meg til det nye kostholdet! 🙂

Nå skal jeg kose meg på jobb og jeg håper du får en superfin dag du også! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg