Endelig liv igjen!

Heisann og god onsdagkveld til deg! Her har det vært et høyt aktivitetsnivå den siste helga og jeg jobber meg gjennom uka! Men ser jo som vanlig at en ikke strekker helt til i alle ledd slik jeg skulle ønske jeg kunne klare! Men det jeg er sikker på at vi skal klare å få til de neste dagene er et lite tilbakeblikk på forrige helg! 🙂

På fredagen var vi ute og spiste en etterlengtet middag sammen med et vennepar, det er hyggelig å endelig få samles igjen og det å spise ute er noe jeg ikke har gjort på lenge (bortsett fra helga føre) Men nå når det endelig er lov igjen så er det godt å benytte seg av det også! 😀

Det ble en veldig koselig kveld med godt selskap! <3 Gleder meg til mange flere middager ute på brygga i Tønsberg i løpet av sommeren! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg