Er det mulig? #kløne

God morgen! Det er onsdag og i dag har jeg faktisk seinvakt på jobb, så det var deilig og kunne sove litt lengre i senga enn hva jeg gjør til vanlig. I dag er det fysio før jobb så da gadd jeg ikke å ta meg tid til trening før jobb, det blir så veldig tidlig å åpne øyene 😛 Men en ting er sikkert og det er at jeg skal få trent litt i kveld! 🙂 Det MÅ til! I går klarte jeg nemlig ikke å komme meg ut døra og på trening.
Mista rett og slett litt mot, lyst og motivasjon rett føre.. Jeg skulle som vanlig “bare” gjøre noe først og i går var det å ta ut av vaskemaskina, jeg hadde vasket sengetøy og rista det fra hverandre på badet før det skulle henges til den siste lille tørken ute i stua… I det jeg skal riste en siste gang og løfte det opp fra gulvet så det ikke subber fra badet og inn til stua tror du ikke jeg klarer å trøkke fingrene opp i varmeovnen jeg har hengende over døra på badet… Joda jeg klarte det #kløne!

Nei tror nok ikke det er noen andre enn meg som faktisk får det til.. dette er så sykt typisk meg og dermed ble jeg sittende å se på sengetøyet som hang ut fra vaskemaskina mens jeg skylte de forbrente fingrene godt under lunka vann i evigheter (det føltes ihvertfall ut som evigheter!) Så når det hadde rent vann på en stund og sviingen sluttet litt smurte jeg med aloevera og fikk besøk av familien en tur istedenfor å reise ned på treningssenteret..

Ja men kanskje ikke den lureste dealen men sånn ble det i går, så i dag får jeg ta meg litt mer sammen og komme meg ut døra og på trening 🙂 Det er nemlig første onsdag uten trening og turning så da får man jo heller trene selv fremfor sammen med alle barna! 🙂

Jeg ønsker deg en finfin Onsdag! Vi er halvveis i uka! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg