Et brutt løfte..

Heisann og god torsdag 3. Oktober til deg! Jeg hadde et mål for denne måneden som alt er kong gone… Jeg tenkte nemmelig at jeg skulle klare å blogge hver dag, men med den inngangen jeg har hatt til oktober ble det rett og slett uaktuelt.. For her har vi feiret bursdager siden lørdagen av og nå tror jeg faktisk vi er ganske så ferdige! Haha! 😂 I helga feiret vi jo Marita, kusina mi og Mamma, og på tirsdag var vi ute og spiste og feiret Marita på dagen sin og mamma etterpå slik at de bursdagene skulle bli ferdig feiret! 😊 🎉

Så dagen i går ble vi invitert opp til foreldrene til Mathias for å feire pappaen hans som også hadde bursdag i går. Veldig koselig! Men jeg kjenner faktisk at kroppen stritter litt imot kake og søtsaker så nå må vi bli flinke igjen! 😊

Jeg ønsker seg en superfin dag! 🌞

 

0 kommentarer

Siste innlegg