Etterlengtet egenpleie!

Heisann og god søndag til deg! Det er søndag og tenk så deilig at mandagen som kommer i morgen faktisk er som en ny søndag for oss som ikke jobber turnus og må jobbe uansett helligdager! 🙂 Det er jo litt deilig å tenke på! Helga forlenges med en hel dag, det synes jeg er veldig deilig ihvertfall! Det betyr enda en fin dag med samboeren hjemme før han forsvinner tilbake på jobb på dagtid igjen! 🙂 Men i dag har jeg fått til noe jeg virkelig ikke har gjort på lenge og det er å gi disse neglene på fingrene litt omsorg! De har faktisk ikke sett ut de siste ukene og vært utrolig flisete så det var deilig å få gjort noe med de i dag 🙂

Jeg synes det å ta på negllakk har vært en utrolig krevende prosess i det siste og har rett og slett ikke hatt tålmodigheten til å gjøre det, da de siste forsøkene har endt med ødelagte resultater, det har faktisk ikke vært mulig å gå en dag med neglelakken en gang, da den har sett helt grusom ut fordi jeg ikke har hatt tid nok til å vente til den hadde tørket godt nok! Men i dag har jeg fått tid nok til å vente på at alle lagene skulle tørke og lagt på et “gel-top”-lokk og latt denne også få tørke ordentlig så nå tror og håper jeg at neglelakken vil bli sittende noen dager! 🙂

Fargen heter Grey Moss og jeg synes den er utrolig fin! 😀 Passer til det aller meste av klær og klesplagg og er delikat spør du meg! 🙂
I kveld blir det pizzakveld med ei venninne og det gleder jeg meg masse til! 🙂 Ønsker deg en super fin søndagskveld! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg