Familiekveld + hagemøbler

Heisann og god morgen! Det er blitt torsdag og jeg har sovet ut og føler meg veldig opplagt og klar for en ny dag! 😀 I går avsluttet jeg dagen med en deilig rekeaften hjemme hos mamma og pappa. Sykt god avslutning på en veldig produktiv og bra dag! 😀

 

I går ettermiddag tok Marita og jeg oss en tur ut for å kikke på hagemøbler som kunne passe inn her på verandaen min. Jeg har jo ikke den største verandaen og det er om og gjøre å finne den beste løsningen 🙂 Jeg kjente at jeg trengte litt hjelp til å finne ut om de var gode å sitte i eller ikke, for jeg har jo hatt noen runder selv også, men av og til er det godt med noen andres mening! 🙂 Så etter å ha prøve sitte noen sittegrupper endte vi opp med en og da ble det litt styr for jeg ville jo gjerne ha den med meg hjem med en gang! 😛 Men vi hadde jo tatt bilen uten tilhengerfeste så da måtte vi hjem og bytte bil før vi kunne låne tilhenger og få møblene oppå! 🙂 Mennene som jobbet der var veldig serviceinnstilte og holdt lageret åpent for oss slik at vi kunne komme og hente selv etter at de hadde stengt lageret.

Jeg gleder meg til å få vasket verandaen og få satt hagegruppa opp her, slik at vi kan nyte den deilige sola som allerede har stått opp! 😀 Åhh så heldige vi er som har fått en knallpåske med sol fra start til slutt og ikke minst noen deilige fridager som skal nytes med familie og venner! <3 Jeg gleder meg til sofagruppa er på plass og jeg bare kan nyte late dager 😀 Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg