Februar måned

God morgen og god søndag til deg! Vi er jo kommet oss helt ut til den 3. Mars og jeg tenkte vi skulle ta et lite tilbakeblikk på februarmåned, jeg føler tiden bare suser forbi og det er selvfølgelig veldig deilig at vi er inne i den første vårmåneden 🙂 Men februar har også hatt mange fine dager og øyeblikk som er verdt å ta vare på!

Månedens serier sett:

♥ Farmen
♥ Supergirl
♥ All American
♥ Home and Away

 

Månedens bilde:

Månedens filmer sett:
♥ Pirates of the Caribbean
♥ The Parent Trap
♥ Smurfene

Månedens toppturer:
– Årdalsåsen har jeg gått opp som vanlig 😛

Månedens gåturer:
Jeg har hatt meg noen deilige gåturer også både her hjemme og ikke minst på hyttetur 🙂 Vi hadde oss en deilig helg på Hovden sammen med nesten hele familien så det var veldig deilig og ikke minst koselig! 😀

Månedens reiser:
– Denne måneden har jeg hatt en superfin reise til Danmark og Aalborg sammen med noen av mine gode venner! 😀

Februar har gitt fra seg masse glede og gode opplevelser og jeg er sykt klar for mars og litt mer vår i lufta! 😛 hehe

0 kommentarer

Siste innlegg