Feil å poste trenings og naturbilder på insta?

Heisann! Jeg får litt sjokk her jeg sitter og hører på at enkelte syntes det er feil at man poster treningsvideoer og turbilder på Instagram og jeg føler det blir så utrolig feil å rakke ned på det! For hva skal man egentlig finne på om dagen? Jeg har selv en Instagram feed full av treningsposter og turbilder, og jeg liker veldig mange av de, ja det kan enkelte dager bli litt mange treningsvideoer, men da skroller jeg heller bare over de også finner jeg noe annet å se på! Det er også sånn at hvis du ikke vil se alle de treningsvideoen kan du velge å ikke følge vedkommende lengre.

View this post on Instagram

Den siste uka har vi klart å få til en gåtur 6 av 7 dager og det er jeg superfornøyd med! 😄 Det er godt å komme seg ut døra og på gåtur og når det har vært som det har vært, så har jeg kjent på at behovet har vært enda større enn til vanlig! 😊 * * * #smile #love #happy #happygirl #pink #blondie #beautiful #blogger #march #twentyfour #hike #2020 #brevikby #utsikten #instadaily #insta #instagood #influencers #blogs #beautifulview #beautifulnorway #nature #norwegiannature #norway #naturkrefter #uteerbest #deterbestute #fitness #workforit #justdoit

A post shared by Silje Stifoss (@siljestifoss) on

Dessuten så får jeg energi og lyst til å komme meg ut døra selv og eventuelt ta seg en treningsøkt, av å se på andre som bare får gjort det! Det er rett og slett veldig inspirerende! Og det aller beste av alt er at du selv kan legge ut et innlegg med bilde fra dagens gåtur eller treningsøkt! 😛 I så fall er jeg med på å gjøre det som mange mener er feil! Men jeg syntes selv det er inspirerende å se andre som er ute og i bevegelse og velger selv også å poste slike bilder! 🙂

Karantene “dietter” det er det imidlertid kommet veldig lite ut om, og det er jo utrolig bra! For det skal ikke være sånn at man skal gå på dietter, mener jeg! Jeg mener at du kan spise sunt og variert og heller komme deg ut og i bevegelse istedenfor å ty til dietter du aldri kan slutte på uten at du går opp igjen i vekt!

0 kommentarer

Siste innlegg