Fem år siden!

Wii denne helga inneholder litt av hvert og dagen i dag har gått til veldig lite enn så lenge! Vi har sovet ut og slappet godt av i senga før vi i det hele tatt kom oss ut av senga. Det ble pannekaker til frokost klokka halv ett, vet ikke om det kan kalles frokost lenger da men… hehe. Så i dag har vi tatt det veldig med ro! Jeg har fått oppdatert instagram en del og sitte litt på mac´n. Men jeg har også fått sett gjennom noen bilder og i dag poppet det opp på Facebook at det er FEM år siden jeg satte mine bein på FIJI!! 😀

Det er igrunnen litt rart å tenke på at dette allerede er fem år siden! Jeg hadde “spring break” på denne tiden og jentene jeg bodde sammen med og jeg tok turen til New Zealand og Fiji for å oppleve litt mer av Oseania mens vi fortsatt bodde i Australia! Det hadde vært noen kalde dager på New Zealand, for der var det et mye kaldere klima enn i Australia og ikke minst på Fiji. Så jeg husker vi gledet oss veldig til å lande på Fiji og få varmen!

Da ble det bikini, mer utforsking og et par dager på “fastland” før vi reiste ut til noen småøyer og ble der et par dager! vi fikk oppleve utrolig mye og jeg er så takknemlig for alt jeg fikk oppleve på den reisen!

Den ene dagen dro vi ut på båttur med tre lokale guider, de kjørte oss langt utover i havet, jeg var veldig spent på hvor langt vi faktisk skulle, men plutselig stoppet vi og det lå rev i vannet under oss, det var heller ikke langt ned til bunn lengre. Båten stoppet og vi fikk hoppe uti vannet, spente som bare det på om vi fikk svømme med hai eller ikke! Og gjett hva det dukket opp flere haier som svømte rundt beina på oss! For en opplevelse! 😀

Denne turen kunne jeg virkelig ikke vært foruten og jeg vil bare si det at dersom noen står i tvil om de skal ut å reise, på utveksling eller opplevelsestur, ikke nøl gjør det! Det kan være den eneste sjansen du får og det er utrolig kjipt å ikke gjøre det! For du ender som regel med å ha det veldig gøy! 😀

Jeg skal allerede i dag legge inn innlegg for morgen dagen og tirsdagen så er du sikker på at det kommer til å komme mer! Og det jeg vil fortelle om på de kommende dagene er blant annet helgas festligheter! 🙂

Ønsker deg en strålende søndag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg