Fem grunner til å glede seg til høsten!

Heisann! Vi snakker jo hele tiden om at sommeren ikke må forsvinne og at vi ønsker oss sommer enda lengre, det er hvertfall det som snakkes om rundt meg og jeg må bare få si det at jeg gleder meg faktisk litt til høst og kaldere tider nå. Sommeren har vært ekstremt fin og jeg har storkost meg med sommer, men nå er jeg faktisk klar for høst. Så tenkte jeg skulle gi deg 5 gode grunner til å glede seg til høsten kommer og ikke sitte å grue deg! 🙂

♥ Du kan endelig finne frem alle de varme og gode hjemmestrikka genserne

♥ Fyr i peisen – hva er vel ikke koseligere enn å sette deg inne i sofaen med et teppe tulla rundt kroppen og kose deg med fyr i peisen.

♥ Tenne telys igjen – det begynner endelig å bli mørkt ute og en kan få glede av å tenne telys og kubbelys rundt i huset eller leiligheten

♥Høstfarger på trærne – det er så koselig når trærne bytter farger og går fra grønt til brunt, orange og rødt

♥ Kaldt soverom – jeg er helt avhengig av kulde og kalde soverom, men med denne sommeren som har vært har det vært vanskelig å holde soverommet kaldt, så jeg gleder meg masse til å få et kaldt soverom igjen! 😀

Jeg håper at disse fem grunnene kan hjelpe deg over på tanken om at høsten kommer går faktisk fint! Også vil jeg bare ønske deg en superfin dag! 😀

2 kommentarer
    1. god morgen.Jeg er helt enige med deg,vi skal ta imot høsten med åpne armer,jeg for min del elsker høsten,det er min tid :=) jeg liker å sanke,bær og sopp,gå i fjella og nyte den friske luften som høsten har,kose meg med et strikketøy og ja få et svalere soverom :=) fortsatt svetter jeg om dagen og natten er varm så her ligger vi ennå oppå dyna hi hi ,men det kommer seg og jeg nyter det,ha en fin dag da,og du,den genseren din var nydelig :=)

      1. Tusen takk for kommentar! 😀 Fint å høre at det er flere som gleder seg til høsten og ønsker den velkommen med åpne armer! 😀 Hehe jo dyna blir ikke så mye brukt om dagen og det skal bli godt når vi kan tulle oss inn i den og søke varme! 🙂

Siste innlegg