Fem ting du kan gjøre i påskeferien uten å bruke mye penger!

Heisann og god morgen til deg! Det er tirsdag i påskeuka og det er ikke lenge igjen til ferie for min del! Jeg skal bare jobbe noen timer også er det klart for en hel uke med ferie og det skal bli så utrolig deilig! Denne ferien er etterlengtet og jeg tror nok jeg skal bruke et par dager på å ligge rett ut og slappe godt av! 😛

.

Fem ting jeg vil gjøre i påska som ikke koster meg stort med penger:
♥ Besøke venner
♥ Tilbringe tid sammen med lillesøstra mi
♥ Rydde og vaske leiligheten
♥ Invitere på spillkveld
♥ Sove ut og lade batteriene! 🙂

Dette er hva jeg våknet opp til i dag og med denne utsikten så kan man overhode ikke klage på at man må stå opp! Jeg ønsker deg en superfin dag enten du skal kose deg hjemme eller må en tur på jobb! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg