Feriereisen er bestilt!

God morgen og god onsdag til deg! 🙂 Jeg har startet påskeferie og hadde verdens beste start på ferien i går! Familien var en tur på besøk og vi satt i sofaen, snakket og hadde det veldig hyggelig, samtidig som at vi så på ferietur. Meg og Marita har nemlig lenge snakket om at vi skal på ferie i påska og har tatt oss et par dager ekstra fri så vi kom utenom de dyreste prisene i selve påska. Og i går fant vi den perfekte turen og jeg tror nok vi kommer til å få det veldig bra! 😀

Jeg fikk ny bok i posten her om dagen og gjett om jeg gleder meg til å bruke den! Den er ikke en helt vanlig almanakk med datoer i, men en notatbok som jeg kan fylle med det jeg selv ønsker! Jeg har valgt prikker og linjer inni boka mi slik at den er fleksibel og passer til alle type notater! 😀 Denne skal være med meg på det meste i tiden fremover! 🙂 Jeg bruker jo kalenderen på mobilen til de daglige gjøremålene også holder denne meg oppdatert på alle notater og diverse som er viktig i hverdagen <3

Jeg ønsker deg en superfin onsdag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg