Finally done! :-D

Hei og god søndag kveld til deg! 🙂 Her har ikke formen vært helt på topp i dag, jeg sliter en del med svimmelhet om dagen og plutselig så slår det inn, ingen forvarsel og ingen system på det. Det gjør at veldig mange planer plutselig går i vasken eller må utsettes… Jeg startet dagen med å skrive ferdig oppgave og er veldig glad for at formen var fin mens jeg skrev den. Etter flere timer med skriving ble oppgaven endelig ferdig og jeg reiste ut til mamma og pappa på middag der 🙂 Da tok det selvfølgelig ikke lange tiden før svimmelheten kicket inn og jeg endte med å sovne på sofaen hjemme hos mamma og pappa både før og etter middag.

Jeg har fått karret meg hjem igjen og åpnet alle dører i leiligheten for her var det så det kokte. Fant frem tre puter og landet på verandaen for litt frisk luft og en sykt fin solnedgang, mens jeg har gjort et forsøk på å planlegge den kommende uka som er mer hektisk enn jeg kunne tenke meg!

Hvordan har helga di vært? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg