Forrige helgas festligheter

Heisann og god tordag kveld til deg! Jeg jobber meg gjennom alle oppgaver og alt som skal gjøres gjennom uka og bloggingen som jeg egentlig koser meg med, blir liksom puttet i bunn av denne lista… kjipt for både meg og dere, men når en får en hektisk hverdag er det ikke alltid like enkelt å få til alt en har lyst til! Dette innlegget har jeg holdt på å skrive siden mandagen av, men nå, nå er det endelig tid for å skrive det! 🙂

I helga var jeg på julebord med jobben på fredagskvelden og det ble veldig hyggelig! Vi lo og hadde det veldig gøy! Det ble til og med pakkelek på oss og det er jo alltid morsomt! 😀 Så kom lørdagen og jeg skulle liksom ta buss og tog for å komme meg inn til Oslo, dette klarte jeg jo overhode ikke å få til, så etter mange timer i senga med å løse kabalen, endte jeg opp med å låne pappa sin bil inn til Oslo, siden min sto hjemme! 😛 Turen inn gikk relativt fort og dette er vel andre turen min nå i høst som jeg er inne og besøker Tina, så veien begynner endelig å sitte litt! 🙂

Jeg møtte Tina på Storo kjøpesenter, hvor vi spiste en deilig middag på Egon føre vi reiste hjem til henne for å stelle oss og gjøre oss klar for en finfin bursdagsfeiring av to av mine nærmeste venninner fra videregående! Jentene hadde stelt i stand med tapas, velkomstdrink og et stykk pynta leilighet! For en kveld dette her ble! Vi lo, dansa og koste oss Max! Jeg fikk til og med se igjen noen av jentene jeg ikke har sett på evigheter så det var veldig koselig! <3

På veien hjem fra byen måtte vi innom julegata i Oslo og den er nok aller finest på nattestid syntes jeg når lysene virkelig får skinne som mest! 😀

Ønsker deg en fin torsdagskveld!

0 kommentarer

Siste innlegg