Forsak på sommerferien!

God mandag morgen til deg! Det er uke 26 og noen har kanskje startet på ferien sin allerede, mens andre har kanskje en eller to uker til igjen før sommerferie! Jeg er en av de som har to uker til igjen før jeg skal gå ut på ferien, men hadde en liten forsmak på ferien nå i helga, med fri på fredagen! Det er faktisk noe jeg gleder meg til og kommer til å nyte! 😀

Vi var superheldige med været denne helga og sola skinte de aller fleste av dagene! Brage koste seg med bading og han gikk til og med opp badetrappa selv! Det var litt av et syn og jeg skulle ønske jeg hadde fått det på film, men var vist ute i vannet selv når han gikk opp badetrappa! På slutten av hver badeøkt måtte vi dra han opp av vannet, akkurat som et lite barn, det var ikke snakk om å ha vett til å avslutte selv!

Kveldene gikk til spising av masse god mat og ikke minst litt spilling, vi har spilt både kort og ordspill, så ikke at det sto “kongedo” før jeg tok bilde av spillet når vi var ferdig med å legge alle bokstavene! 😛

Ønsker deg en superfin mandag!

0 kommentarer

Siste innlegg