Første topptur i år! :-D

God morgen det er fredag og gjett om det skal bli deilig å få kontroll på søvnrytmen igjen, den er totalt snudd på opp ned og på hodet om dagen og jeg sover nesten ikke om natta… så det skal bli kjekt å få snudd den tilbake på plass igjen! 🙂 Det skal jeg bruke denne helga på! 🙂 Men i går kveld hadde jeg meg en tur opp til Årdalsåsen og den var sinnsykt glatt i går! Jeg lover deg at så mye som jeg falt i går kveld har jeg nok aldri falt før! og gett om det må ha sett morsomt ut!

Men vi kom oss opp til slutt og gjett om det var digg å finne benken på toppen av all glattisen på veien opp. Neste innkjøp blir definitivt et par med brådder som kan festes på skoene! haha dør av meg selv bare ved tanken! Dere skulle ønska dere var en flue på denne turen! Jeg mistet tellingen på antall ganger jeg faktisk satt eller lå på bakken i løpet av turen opp og ned! 😛 Men kroppen er ennå i god behold, kanskje et par blåmerker som “vokser” frem i løpet av dagen, men ellers hel og fin så det er bra! 😀

Ønsker deg en finfin fredag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg