Fotobok

Reklame | Fotoknudsen

Heisann og god helg til deg! Jeg har vært innom Fotoknudsen sitt salg og fått meg mange deilig bilder fra året som har gått! Jeg har også fått tid til å lime de inn i fotoboka, du kan enkelt lage fotobok på deres nettsider, eller du kan gjøre som meg og bestille bildene hjem og lime dem inn i en fotobok selv! 😀

Du finner fine favoritter HER

Fotoknudsen leverer kjapt og det er veldig enkelt å bruke nettsiden deres! Jeg bestilte bildene hjem via mobilen og har brukt mac´n til å lage fotobøkene jeg har fra tidligere! Begge deler gir gode minner og jeg elsker å se tilbake på årene som har godt og det å ha fotobøker gjør at det er lettere å se tilbake på tiden som har gått!

Du finner dine favoritter HER  Husk at det er nå de har 40% rabatt på hele nettbutikken!!

0 kommentarer

Siste innlegg