FRIDAY! :-D

Fredag og helga står for tur! Her har vi hatt en rolig morgen, tanken var å komme seg ut på gåtur i dag også, men det blåser en del og fristelsen var ikke så stor i dag, så kan hende det bare blir å dusje og stelle seg etterhvert! 😛 Men jeg har i dag laget lavkarbobrød, brukte en mix av to forskjellige oppskrifter da jeg manglet noen ingredienser av begge oppskriftene, men håper det blir bra likevel! 😀 Det står i ovnen nå og vokser seg stort og fint! 🙂

Håper smaken blir bra! 🙂 Jeg merker stor forskjell på kjøpe-brød/ butikk-brød og brød som er laget av lavkarbo, dette har mye å si for forbrenningen min og nå kjente jeg at det virkelig var på tide med et nytt brød. Så håper dette blir bra! 🙂 Om brødet smaker godt skal dere få oppskriften jeg brukte! 🙂

I mellomtiden må du ha en superfin fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg