FRIDAY! :-D

Heisann og god fredag til deg! 😀 Her skinner sola og vi skal snart komme oss ut på en deilig luftetur, før resten av dagen skal tas fatt på! Siden været har vært så bra både i går og i dag så er det utrolig deilig å få hengt ut klesvasken, da lukter den ekstra deilig og det tørker jo utrolig fort! 😀 Så nå venter jeg på at den første klesvasken skal bli ferdig så den kan henges ut og tørke mens vi går oss en tur! 🙂

Brage har fått seg ny leke, en kong og denne er med han overalt om dagen, han sover med den, han leker med den og viser den frem til de som kommer på besøk!  Den er rett og slett livet om dagen! 😛

Tidligere denne uka var vi ute i Tønsberg og spiste på Havariet! Der hadde de utrolig god mat og ikke minst veldig godt selskap! 😀 Vi var ute og spiste med to av venninnene mine og kjæresten til hu ene, ikke så alt for lenge siden jeg så de sist, men alltid godt når vi får til å møtes! 😀 Meg og Mathias hadde hver vår Kyllingpasta, den smakte himmelsk! 😀

Og jeg måtte selvfølgelig ha dessert etterpå! Det ble eplekake med iskule og krem.

Vi ønsker dere en super fin fredag og start på helga!

0 kommentarer

Siste innlegg