FRIDAY! :-D

God morgen og god fredag til deg! Det er siste dag med jobb før helg for oss som er så heldige å ha fri i helga! Det er noe av det aller beste med den jobben jeg har nå, det å vite at jeg har fri hver eneste helg! 😀 Det er så sinnsykt godt å vite og jeg gleder meg masse til ettermiddagen kommer! For i dag og denne helga skal vi gjøre noe vi ikke har gjort på lenge, og det er å reise opp til fjells! 😀

Vi skal da reise opp med E-tronen vår og vi er veldig spente på hvor mange ganger bilen trenger å lades for å komme seg helt opp til hytta i Trysil! Så her er det bare å ta det med ro og ha tålmodigheten tilstede! Vi får finne frem noe god musikk og prøve å nyte kjøreturen oppover! Det eneste som er positivt med flere stopp på veien opp er at jeg kan gå på do og slipper å holde meg! 😛 haha ellers tror jeg det bare fins ulemper når en helst vil komme seg så fort opp som overhode mulig! 😛

Ønsker deg en finfin fredag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg