Frisørtime – hvilken farge skal jeg velge?

Heisann og god kveld til deg! 🙂 I morgen har jeg faktisk bestilt meg en time hos frisøren, men dette er første gang jeg ikke vet helt hvordan jeg skal ha håret. Jeg har alltid hatt det mørkt og kaldt, men jeg begynte for noen dager siden og kikke på farger, men her ble det til slutt veldig mange alternativer…

1.                                                               2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.                                                                            5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det sier seg jo selv at et lyst hår er mye lettere å ha med å gjøre nå utover, pluss at jeg slipper etterveksten hver gang den kommer frem! Men så har jeg engentlig alltid likt håret mørkt best. Så er det litt skummelt å farge håret blondt nå rett før 17 Mai da.. haha dette ble veldig vanskelig! Så sies det at blondt hår ikke blir like fort fett og det hadde vært sykt digg! For jeg føler jeg vasker håret veldig ofte! 🙂

Hva syntes du jeg burde gå for?

0 kommentarer

Siste innlegg