Frisørtime

Heisann og god Mandag til deg! Tid for en ny uke og nye muligheter! 😜 Vi har allerede klart å komme oss ut på en deilig gåtur og nå ligger både mini og Brage godt og sover og det er utrolig deilig! 😄 I helga har jeg hatt med meg mini og Brage til mamma og pappa, og jeg fikk litt barnepass på fredagen så jeg kunne ta meg en tur til frisøren! Det var virkelig etterlengtet og gjett om jeg er fornøyd med resultatet! 😍

Frisøren tonet ned den blonde fargen min i tuppene og laget en deilig og glidende overgang fra min egen hårfarge og ut til det blonde i enden. Da slipper jeg å gå til frisøren hele tiden for det er det rett og slett ikke tid til når en har en liten baby hjemme! 🥰

Det ble også klippet en del av lengden, litt kjipt, men det er bedre å klippe vekk alt som er slitt enn å ha masse slitt hår i bunn.. Nå føles håret friskt og tykt og ikke slitent! 🤩

Ønsker deg en finfin mandag! ☀️

0 kommentarer

Siste innlegg