Frokost muffins

Heisann og god torsdag til deg! Her har vi allerede vært oppe en liten stund, men frokosten den tar det litt tid med innimellom og i dag fikk jeg just satt meg ned med litt frokost og det ble laget frokostmuffins i dag! Disse kommer jeg nok til å lage mer av i tiden som kommer! Gøy med litt variasjon! Det var via Instagram at jeg kom over denne oppskriften på profilen til @helenedrage Hun har lagt ut mange lavkarbo oppskrifter og det gleder meg at flere går på lavkarbo og deler erfaringer og oppskrifter! For jeg føler av og til at en står litt på stedet hvil og ikke finner noe nytt og spennende! Da er det google som er min store redning! 😂 Du finner Reelsen hennes HER

Jeg valgte spekeskinke istedenfor vanlig skinke, men her kan man enkelt mix and match for seg selv, jeg vil også prøve å putte i litt løk og paprika neste gang jeg skal lage disse! Men smaken ble veldig god! 😄

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg