Fulle treningssenter?

Nå er vi jo kommet oss et lite stykke inn i januar måned og etter at alle treningssenterne har hatt gratis innmelding og første måned gratis hvis du melder deg inn før en viss tid, så blir det jo også en økning i antall medlemmer som også viser seg med at sentrene blir fulle av folk. Jeg har nå trena aktivt på SATS siden i høst og da valgte jeg å betale for alle fire sentrene i Grenland, dette gjorde at jeg fikk større valgmuligheter til gruppetimer gjennom dagen.

På senteret har jeg ikke kjent så mye på at det er flere folk, jeg er den som velger å trene tidlig på mårran om jeg ikke skal på gruppetime, men ja gruppetimene er blitt mye fullere nå etter nyttår enn det de var før. Og ja det er jo bra for treningssenteret sin del, men av og til skulle jeg nok ønske det ikke var så kamp om plassene på gruppetimene. Mange av timene må man booke seg inn på en uke i forveien for å være sikret plass, så det er litt kjipt til tider, men det blir vel litt som tidligere år, at mange hopper ut i løpet av den neste måneden.. hehe neida, jeg håper jo at de som har meldt seg inn klarer å finne motivasjonen og treningsgleden og fortsetter, men statistikken er vel den motsatte.

Har du meldt deg inn nå på nyåret og har tenkt til å fortsette? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg