Gårsdagens treningsøkt!

Heisann! I går skulle jeg opp i garasjen og ha meg en liten økt, dette ble til en noe lengre økt og med flere enn bare meg selv! Når Brage og jeg kom opp etter gåturen var ikke klokka så alt for mye, men den var såpass mye at det å ta en egen økt ble uaktuelt når de andre skulle i gang en halvtime senere! Så da ble jeg med på en deilig sirkeløkt! 7 øvelser fordelt utover garasjen. jobbing i ett minutt også et halvt minutt på å flytte deg til neste øvelse.Etter at vi hadde vært innom alle 7 øvelsene en gang hadde vi 1 minutt pause før vi kjørte på igjen på runde nr. 2 og 3. 🙂

En effektiv og god måte å trene hele kroppen på, vi brukte i underkant av en time på økta, da hadde vi en rolig oppvarming (funnet på nettet) søk deg frem på YouTube så finner du noe som passer deg! Også tøyde vi ut selv etterpå! 🙂 Jeg og Brage gikk ned og hjem igjen etter økta, da ble det litt påfyll av energi før en dusj og middagslaging! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg