Gåturen i frisk luft

Heisann! Jeg koser meg og nyter livet når jeg får til en deilig gåtur ute i den friske høstlufta. Det begynner å bli kaldt så det å kle seg godt må til. Men med riktige klær så fins det igrunnen ikke dårlig vær for en gåtur i frisk luft! De siste gåturene jeg har hatt, har jeg bare kledd på meg og gått ut døra, her er det overraskende mye å se på og mange forskjellige veier å gå og det er deilig. Og jeg er sikker på at du også finner det rett på utsiden av døra di!

Det som er deilig med å gå i nabolaget er at:
♥ Veien hjem igjen, når du er lei er aldri for lang
♥ Du oppdager kanskje noe nytt i nabolaget
♥ Du får studert og kikka mer enn når du kjører forbi med bilen
♥ Det er lov å være nysgjerrig
♥ Kanskje du møter naboen og slår av noen hyggelige ord

Så det å gå i nabolaget kan være positivt på mange områder og jeg håper du tar på deg skoa i dag og kommer deg ut døra etter jobb, jeg lover deg at du ikke kommer til å angre! Følelsen etter å ha gjennomført en gåtur er helt fantastisk! Du har fått nye inntrykk, koblet av, klarnet hodet og ikke minst vært i fysisk aktivitet slik helsedirektoratet anbefaler deg å være! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg