Gi meg styrke!

Jeg kjenner jeg ikke har så mange bildene å komme med om dagen og at motivasjonen for å skrive innlegg ikke er like stor, det er ikke det at jeg ikke har lyst til å fylle bloggen med bilder, men kjenner at det er veldig vanskelig om dagen! Bloggen burde vært bombet med bilder av nydelig vær, en frisk og fin Silje som smiler fra øre til øre, men det er som sagt ikke helt slik virkeligheten er om dagen. Jeg bruker mye tid i senga og på sofaen. Gårsdagen så slik ut:

Legetime
Jobbe noen timer
Sove 1,5t
Lage middag og spise
Foreldremøte på jobb
Sofaen og senga

Dette er jo ikke slik en skulle ønske den så ut, jeg er en aktiv person og liker hverdagen best når det skjer ting og at jeg kan være oppe og i full fart, men akkurat nå sier kroppen nei og jeg prøver så godt jeg kan å lytte til den. Jeg håper formen blir bedre om ikke så lenge og gleder meg til sommerferie om noen små uker! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg