Gleder seg! :-D

God morgen og god lørdag til deg! Denne dagen har jeg gledet meg masse til og jeg håper det blir en like bra dag som det jeg tror det kommer til å bli! 😀 I dag skal jeg ha meg en kjøretur innover til Oslo og besøke ei av mine eldste venner (altså hun er ikke gammel, men jeg har hatt hun som venninne siden barneskolen) og gjett om jeg gleder meg til å gi henne en god klem og tilbringe helga sammen med hu! 😀 Dette kommer til å bli så sinnsykt bra <3

Vi er også blitt invitert i bursdag til denne herlige jenta her og gjett om vi skal få feiret hun også! Jeg ser ikke barndomsvennene mine så alt for ofte, men en ting som er så deilig er at når vi først er sammen så føles det ut som at vi så hverandre i går, det er så naturlig og deilig å være sammen med de og jeg bare elsker når vi faktisk får til å møtes! <3 Denne helga skal bli så bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg