God samvittighet

God morgen og god tirsdag til deg! 😀 Jeg har hatt noen timer på treningssenteret de to siste dagene og det kjennes på hele kroppen. I natt tror jeg at jeg har ligge i helt samme posisjon hele natta og når jeg våknet viste jeg ikke helt hvordan jeg skule få snudd meg rundt til siden og slå av alarmen. Ennå mindre hvordan skal jeg komme meg ut av senga.. Men jeg klarte begge deler og sitter nå med litt frokost før det er jobb neste.

På søndagen hadde vi Pure Strenght time og i går var det Tabata som sto på planen, begge øktene inneholder en del styrke av armer, bein og kjernemuskulatur så i går kjente jeg det godt når manualene skulle løftes på, men det betyr at jeg etterhvert kan løfte enda tyngre. Begge timene er veldig gode og gir masse energi og treningsglede for min del, og det beste er at man etter en sånn time kan med god samvittighet sette seg ned i sofaen noen timer! 😛

Jeg ønsker deg en finfin tirsdag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg