Godt for kropp og..

… sjel. Det å komme seg ut i naturen og få luftet hode og kropp er så utrolig deilig og undervurdert. Jeg elsker og nyter hver eneste tur jeg har ute, enten om det er alene eller sammen med andre. Går jeg alene lytter jeg gjerne til alle lydene og ser på naturen, mens med godt selskap er det alltid noe å snakke om og få tømt seg for litt tanker så det er også veldig deilig! 🙂

Skogen og naturen har mye å tilby og så lenge vi behandler den med respekt så er det bare å bruke den! Den er fin uansett årstid og gir deg en type ro som veldig mye annnet ikke kan gi deg, spør du meg! 🙂 Det behøver ikke alltid å være lange skogsturer på flere timer, men det å komme seg ut døra og gå seg en liten tur på 30 minutter er nok for dagens aktivitetsmål, og jeg lover deg at en halvtime går utrolig fort, med en gang du kommer igang!

Ønsker deg en finfin dag og håper du presser deg selv ut døra etter jobb i dag for en gåtur i naturen! 😀 Jeg lover deg, du vil ikke angre etter at den er gjort! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg