“Guttas dag”?

Etter å ha fått et par spørsmål i dag om ikke det er biff som skal spises så gikk det opp for meg at det er jo den dagen i dag ja.. Ja den dagen alle gutta setter litt ekstra pris på. Fikk en melding hvor det sto “Det er guttas svar på valentinsdagen” men jeg vet nå ikke helt jeg… Er det slik at Valentines – dagen kun er for jentene og at gutta ikke får noe ut av denne dagen?

 Jeg valgte taco i dag og her kommer det ikke noe biff inn i bildet på enda en god stund vil jeg tro! 😛

 

Denne merkedagen ble introdusert av en fyr som heter Tom Birdsey gjennom radiokanalen FNX Radio i 2002, så den begynner faktisk å bli en del år siden! Men ja denne fyren følte seg litt uteblitt og ikke like godt verdsatt, derfor ønsket han seg denne dagen og satte “guttas dag og behov” inn i kalendere. Jeg kan på en måte skjønne litt hvorfor, men allikevel ikke.. Hva tenker du? Skal gutta få en egen dag? Valentines dagen er jo på en måte alle kjærestepar, samboere og gifte par sin dag, det er jo en dag for å feire kjærligheten og det trengs to for å feire den 😛

0 kommentarer

Siste innlegg