Håndarbeid og Stellekommode

Heisann! Jeg har jo begynt sånn smått og strikke litt til mini som kommer og en av de første tingene jeg bega meg ut på var å strikke teppe. Jeg fant en grei oppskrift på nett som kunne skrives ut og hadde bestemt meg for at fargen skulle matche veggene på soverommet slik at det passet godt inn i senga der! 🙂 Da var det bare å ta med seg fargepaletten ned på den lokale garnbutikken og finne den perfekte kombinasjonen.

Teppet er ferdig strikka, vasket og klar for å kunne varme mini på kalde sommerkvelder! 🙂 Og ja jeg er super fornøyd med resultatet for å si det slik! 😀

Jeg har også fått litt system i stellekommoden. Og det er så deilig å endelig få ting på stell! Her ser dere sengetøy innerst til venstre, håndklær og trekk til stellematte innerst til høyre også er det tepper ytterst til høyre og mange deilige siklekluter ytterst til venstre! Enkelte ting tror jeg nesten ikke man kan få for mye av! Så greit å ha litt av hver ting så en slipper at vaskemaskina skal gå daglig! 🙂

I den øverste skuffen har jeg en del små håndklær som kan legges på stellematta når vi skal skifte bleie, så holder vi trekket på stellematta rent over en lengre periode!, kluter ligger det også godt med her, både vanlige og noen litt tynnere kluter! 🙂 Ammeinnlegg, et lite lager med dette så de fikk plass i stellekommoden, termometer, diverse såper, oljer, q-tips og salver lett tilgjengelig når mini trenger det lille ekstra! 🙂

I boksene som står på den åpne skuffen finner vi bleier, tørrservietter og våtservietter 🙂

Jeg er veldig fornøyd med stellekommoden og hvordan den er innredet! Deilig å ha ting på stell og at den passer så godt inn på barnerommet! 🙂 Vi har sjekket ut at stellekommoden passer inn på badet dersom vi synes det er tungvindt å ha stellekomoden inne på barnerommet og vil ha den inn på badet. Men det får vi jo bare gjøre oss noen erfaringer med når den tid kommer! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg