Helgas festligheter..

Og vipps så var hele helga passert og mandagen nesten ferdig! Jeg hadde en plan om å holde dere oppdatert gjennom helga og planene mine, men ettter noen timer på jobb på fredagen så bestemte kroppen min seg for å si stopp og jeg endte opp med omgangssyke hele fredagskvelden. Jeg som hadde masse planer for helga og gledet meg til besøk og full pakke… Men neida det ble ingenting av noenting. Det eneste jeg har gjort denne helga er å bytte på mellom sofa, seng og noen turer på badet. Og jeg har sovet jeg gjennom meste parten av helga..

På fredagen ble det til og med overnatting hos mamma og pappa da jeg ikke på noen som helst måte klarte å sette meg i bilen og kjøre hjem, så godt å kunne lande hos mamma og pappa. I tillegg hadde jeg med meg Brage så han ble vartet opp og fikk gåturer av pappa, mens mamma prøvde å tilby meg flere forskjellige matretter, i håp om at jeg skulle klare å holde på noe.. Men der tok vi feil. Lørdagen tok det lang tid før jeg var klar til å forlate sofaen hos mamma og pappa og komme meg ut i bilen, heldigvis skulle jeg bare sitte ved siden av og Mathias skulle kjøre så det var deilig, for jeg sovnet vel halvveis ut av gårdsplassen! 😛

Besøket som var meningen at vi skulle ha i helga måtte bare avlyses og jeg fant kjapt sofaen igjen når vi hadde kjørt hjem og der ble jeg liggende gjennom resten av helga! Mandag morgen kom og jeg håpet at formen var såpass bra at jeg kunne komme meg på jobb, men etter en dusj orket ikke kroppen å stå oppreist lengre og krasjlandet i sofaen.. Så dagen i dag har jeg også tilbragt i sofaen! Gjett om jeg er lei og klar for jobb igjen!! Formen har heldigvis tatt seg opp en del utover ettermiddagen i dag og jeg har endelig fått i meg litt næring igjen! Så her krysses både armer og bein for at jeg skal komme meg på jobb i morgen! 😀
Helgas outfitt på bildet under, håret fletta og en hettegenser over shorts og pysjbukse…

Jeg håper helga di har vær 10x så bra som det min har vært og at du har ladet opp batteriene og kost deg sammen med venner og/eller familie! <3

0 kommentarer

Siste innlegg