Helgas høydepunkt!

Heisann og god mandag til deg! Jeg håper du har hatt en fin start på uka og at ettermiddagen din blir bra! 😀 Jeg har ikke fått oppdtert så veldig mye i helga, reiste på tur uten Mac´n så da ble det rett og slett ikke så mange muligheter til å få blogget på en bra måte! Det har igrunnen ikke vært så god tid til å kunne blogge heller.. Men helga har vært tipp topp og jeg har storkost meg med noen jeg ikke har sett på evigheter! 😀 Jeg og Mathias tok turen ned til Kristiansand for å besøke Hanne og Erlend og ikke minst Marita som er på Folkehøyskole! 🙂

Det var utrolig godt å se alle disse tre igjen og lørdagen bare fløy av gårde! Men den ble også veldig lang, følte jeg fikk mye ut av en helt vanlig lørdag! 😀 Vi endte opp på hytta og sov der frem til søndagen, da ble det en deilig gåtur opp til fossen! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg