Hentet frem gamle minner

Reklame | Fotoknudsen

Heisann! Jeg har brukt et par dager på å lage meg noen fotobøker fra tidligere år. Jeg startet med å lage bildebok/ fotobok fra hvert år som har gått siden 2015, men jeg har jo bilder fra årene føre også, så jeg tenkte at det var på tide å få disse bildene og minnene over i noen fotobøker. Dette har jeg gjort og hvis du er like ivrig som meg så rekker du kanskje å benytte deg av tilbudet Fotoknudsen har ute nå, halv pris på alle produkter! Det kommer jo alltid godt med en liten rabattkode! Jeg fikk derfor to bøker for prisen av en og er strålende fornøyd med det! 😀

Så nå er det bare å sette seg tilbake for min del og glede seg til bøkene kommer i posten! Da skal dere få se flere bilder av bøkene! Jeg syntes programmet til Fotoknudsen fungerer veldig bra og er ekstremt enkelt å jobbe med. Du kan få så mye eller lite hjelp du selv ønsker inne i programmet og det er super enkelt å laste bildene opp! Prøv deg frem og få minnene hjem i posten du også! 😀 Klikk deg inn HER!

0 kommentarer

Siste innlegg