Hjelp!

Rett og slett hjelp! Her flyr ukene forbi før jeg rekker å puste omtrent, det er ihvertfall slik det føles etter forrige uke og denne uka! Jeg bor i min egen liten boble som består av salg av leilighet, nytt barn i barnehagen og dermed oppstart og ikke minst møter på kvelden med jobb. Så jobb og leiligheten har “stjålet” utrolig mange timer fra meg de to siste ukene og jeg gleder meg til ting roer seg litt ned! Men ja leiligheten, den ble i går online og du kan finne den ute på nett! Du finner den HER!

Jeg er superfornøyd med bildene og kan stolt presentere og selge en fin leilighet! Det er rart at den nå skal selges, men jeg er glad for at jeg har brukt en del tid på å ta avgjørelsen og at jeg har fått summet meg ferdig rundt den. Det er rart å allerede nå skulle selge leiligheten jeg hadde sett for meg at jeg skulle bli boende i, i flere år. Men ting endrer seg og jeg er jo veldig glad for at ting har endret seg, men samtidig er det rart å skulle selge den nå! 🙂

Jeg er spent på hvordan denne prosessen går videre og håper på en måte at prosessen går litt unna! Da jeg føler meg mentalt forberedt på å skulle levere fra meg leiligheten! 😛 Del gjerne leiligheten med familie og venner, og dersom du kjenner eller vet om noen som er på jakt etter leilighet i området, håper jeg du viser de min! 😀 Det er fellesvisning til Tirsdagen allerede, den 25. Februar kl. 17.00 – 18.00

0 kommentarer

Siste innlegg