Hjemmekontor og bevegelse

Heisann og god torsdag ettermiddag til deg! Jeg holder på med litt hjemmekontor om dagen også er jeg litt på jobb. Vi får ikke lov til å være for mange på jobb så da er det hjemmekontor på en del av oss andre, de dagene en ikke er på jobb selv. Jeg skal heldigvis en tur på jobb i morgen og gleder meg til å treffe noen andre enn de jeg ser her hjemme! Haha, ikke det at det ikke er hyggelig med de jeg har hjemme, men jeg har en jobb hvor jeg treffer mange foskjellige mennesker hver dag, og det savner jeg veldig de dagene jeg sitter hjemme.

Jeg er heldig som er frisk, sunn og i god form, kan bevege meg fritt på utsiden av døra og ta livet relativt med ro. Vi prøver å komme oss ut i naturen hver eneste dag og foreløpig går det veldig bra! Vi har hund og han trenger jo like mye oppmerksomhet og tur som tidligere, men jeg kjenner at jeg også har et ekstremt stort behov for å komme meg på utsiden av døra nå om dagen! Når det blir mye stillesitting og inne sitting på dagtid, noe jeg overhode ikke er vant til, så er det utrolig godt å komme seg ut i frisk luft på ettermiddagene!

Det er jo også slik at en ikke skal oppsøke store forsamlinger og da heller ikke store familieselskap, så vi holder oss litt for oss selv, men det er godt å ha litt familie i nærheten som en kan på besøk til eller gå seg en tur sammen med på ettermiddagene!

Ute på tur finner vi blåveis og det er et sikkert vårtegn! 😀
Nå er vi straks klare for litt middag og en tur ut i det fine været! Og har du ennå ikke tatt deg en tur ut, vil jeg anbefale det på det sterkeste! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg