Hunkemöller

REKLAME Ι HUNKEMÖLLER

Heisann! Jeg har vært så heldig å få pakke hjem i posten og gleder meg masse til å vise dere innholdet i den! Dette er klær fra en nettbutikk jeg har hatt lyst til å prøve ganske lenge, men som ikke har blitt gjort føre nå! En ting er sikkert og det er at dette ikke er siste bestillingen som blir gjort gjennom deres nettbutikk! 😀 Produktene kommer fort og står absolutt til forventningene! 😀 Nettbutikken Hunkemöller har så utrolig mye fint og jeg fant så sykt mye jeg hadde lyst på! 😀 Hunkemöller er den største merkevaren for undertøy i Europa med mer enn 940 butikker over hele verden og som er til stede i 21 forskjellige land. Når det er sagt har de også mye mer enn bare undertøy, her finner du alt fra bikini til nattøy. Jeg har valgt meg ut noen plagg fra kategorien badetøy og bærekraftig nattøy.

Altså hvor søt er ikke denne esken på innsiden? og får du ikke lyst til å bare rive klærne ut og få de på deg? Det gjorde ihvertfall jeg! 😀 Elsker at esken også er såpass for seg gjort på innsiden, det gjør det mer “eksklusivt” og jeg elsker det! 😀

Jeg har fått Marita til å ta en del bilder av meg i dette antrekket og jeg kommer nok til å bli boende i det resten av sommeren! For dette Mini Pareo Wrap Skjørtet og den Amy-Disty bikinitoppen her elsker jeg allerede! 😀 Skjørtet er med knytting og kan enkelt tilpasses enhver kroppsfasong, her kan en leke seg og velge selv om det skal være høyt oppe på magen eller nede på hoftene.

Jeg elsker når jeg finner “normale” plagg som passer perfekt nå når jeg er gravid, men som jeg vet også vil sitte bra på kroppen min etter graviditeten, for ingenting er kjedeligere enn å kjøpe en hel haug med plagg du ikke kan bruke etter graviditeten, synes ihvertfall jeg! 🙂 Så dette skjørtet kan anbefales på det sterkeste!!

Det er rett og slett det perfekte strandtilbehøret! Det er lett å ha på seg over bikinien, slik at du kan gå omkring og være “påkledd”, for det å være “påkledd” hele tiden er ikke alltid så lett hvis en er på stranda. Når en blir voksne er det ikke bare bare å sprade rundt i bikinien til og fra kiosken eller bilen for å hente noe, men med dette skjørtet er du reddet! Det kan enkelt surres rundt deg og du ser lekker ut! 😀

Jeg elsker de små detaljene på dette skjørtet, avslutningen nede langs hele kanten og det at du får laget en søt sløyfe når du knytter det i livet! 😀

Som dere kan se av bildene er bikinioverdelen til å tre over hode og den passet meg helt perfekt, den sitter passelig tight rundt og stroppene er justerbare.

Elsker at den har har en mørk bakgrunn og masse små hvite blomster på seg! 😀

Det jeg har elsket med denne bestillingen og med Hunkemôller er at de er “true-to-size”. Klærne har jeg bestilt i mine vanlige størrelser, som vil si M/L, jeg valgte M/L i skjørtet og L i bikinioverdel og Snuggle Me Genser. Genseren kunne nok vært i M, men siden denne skal brukes som en digg kosegenser gjør det meg ingenting at den er litt baggy!

Denne kolleksjonen er laget av resirkulerte materialer. Et inspirerende energiutbrudd av “tenk positivt”-livsholdning, P.O.P omfavner selv-kjærlighet, mangfold og helsebevissthet.

Genseren lå under kategorien bærekraftig nattøy, men jeg tenker at denne kan brukes på flere områder! Utseende sier ingenting om at den kun kan brukes i senga så denne kommer til å være med meg på mange hytteturer og sene sommerkvelder! Og ja den passer nok aller best til et ola-skjørt eller lignende!

Sokker med søte hjerter på! Det må til på kalde sommerdager og passer perfekt til ethvert antrekk! 🙂


Ta turen innom Hunkemöller og klikk hjem dine nye sommerfavoritter du også! 😀

God helg og god fredag ønsker jeg deg og dine! <3

0 kommentarer

Siste innlegg