Husvasken måtte til!

Heisann og god fredag til deg! Jeg har allerede vært våken en liten stund, men i dag sto husvask på lista, vi har snakket om det en liten stund og det var egentlig Mathias som skulle gjøre det, siden vi i utgangspunktet har vaskehjelp, men hun sitter i karantene og kan dermed ikke komme og vaske for oss. Så vi må gjøre det selv, og dette er en av de kjipe tinga som ingen av oss er spesielt glad i å gjøre! Men i dag kjente jeg at det bare måtte bli gjort og gjett om det var på tide! Jeg snappet faktisk hvor ekkel kluten var etter å ha vasket over soveromsgulvet til Mathias… For fy og ekkelt! Og han var enig i at det var på tide med en vask!

Så nå skal det overhode ikke gå mer enn to uker til neste vask av gulvene! Vi støvsuger selvfølgelig oftere og jeg drar alltid over vasker og toalettene flere ganger i løpet av de to ukene som går mellom hver gang vi har vaskedame på besøk, men jeg må si det er luksus når hun kommer og vasker og tar seg av det, for det er en skikkelig drittjobb! Jeg har jo selv vært vaskedame og vasket på kjøreskole, det var dritt og jeg er så sykt nøye så da tar det selvfølgelig litt ekstra lang tid også.. Men nå er det gjort og det er sykt deilig! 😀

Nå kan jeg reise på jobb med god samvittighet og det beste er at når jeg kommer hjem så er huset vasket og klart for kos i helga! 😀 Jeg ønsker deg en superfin fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg