Hvor gikk flyturen??

Heisann fininger! 😊 Kofferten ble ferdig pakket til slutt og gjett om den ble full! 🙈 Jeg slapp heldigvis å tømme den for enkelte ting så det var deilig, men om du spør meg hva jeg egentlig har med meg, så kan jeg igrunnen ikke svare helt for det 😅 her ble det mye forskjellig og nesten bare studd på toppen til slutt. Men ja du lurer kanskje på hvor i verden denne flyturen skulle gå.. Den går ikke så langt, den går over fjellet 😊. Marita og jeg har i år valgt å feire nyttår på den andre siden av fjellet og tete ut dette for aller første gang.

Ja det blir veldig rart å ikke feire nyttår sammen med jentegjengen fra videregående, men føler samtidig at dette blir en ny og fin start på det nye året. Jeg vet at nyttårskvelden kommer til å bli like bra der som det den har vært her hjemme de siste årene så det er jeg overhode ikke bekymret for. Jeg får feire sammen med min herlige lillesøster og mange gode venner så fest og nyttårsaften blir det uansett hvor i verden jeg befinner meg 🎉🎇 se på denne fine himmelen og solnedgangen, den er magisk og det beskriver starten på denne deilig langhelgen ⭐

Håper du får en finfin fredagskveld 😊

0 kommentarer

Siste innlegg