Hvordan lage seg nye og gode rutiner?

God morgen og god onsdag til deg! 😀 Det er en ny dag og det gir nye muligheter! Jeg er ganske fornøyd med meg selv enn så lenge! haha jeg har både mandag og i går kveld klart å legge meg til ca. samme tid begge kveldene, jeg har tenkt til å fortsette dette utover uka, men er spent på om jeg klarer det! Haha dør av meg selv! 😛 Jeg er jo som sagt vant til å legge meg når det passer meg uten å tenke så mye over det, men rutiner for søvn er vistnok viktig så da må jeg prøve å gjøre de endringene som må til for å få dette til da! 🙂

Jeg har etterhvert forstått at det å skulle endre en hel del med rutiner på en gang ikke er så utrolig lett, jeg er et vanemenneske og trenger litt tid på å få til gode endringer. Derfor skal jeg bruke tid på å få til denne gode søvnrutinen. Det er viktig for både kropp, sjel og helse så dette må bare gå! 🙂 Men små steg på rett vei, er et skritt i riktig retning uten å falle tilbake så jeg krysser fingrene for at dette går veien! 🙂

Jeg ønsker deg en superfin onsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg