Ikke alltid like rosenrødt

Heisann og god mandag, denne mandagen tilbringes som en søndag og det er utrolig deilig! 😀 Jeg er sjeleglad for at det er fri i dag slik at en har dagen i dag til å komme seg på! Det har jo vært en noe hektisk helg med masse trening, det skal sies at kroppen min har sagt stopp noen ganger i løpet av helga og treningstimene og da blir det automatisk noen pauser ekstra. Men jeg er også overrasket over hvor mye jeg faktisk har fått til og hvor deilig det har vært å få til såpass mye. Kroppen gir tydelig beskjed og den siste tiden har jeg lært hvor viktig det er å lytte til den og ikke bare kjøre på videre. Selv om en alltid skulle ønske at kroppen var i superform og at det gikk fint å presse den det lille ekstra!

Mellom treningsøktene og festmiddagen på lørdag hadde jeg meg en god powernap på 1,5t før jeg fikk på meg finstasen og kom meg ned for litt middag og underholdning. Etter middag og 30 minutter med “Piateed” som standup komiker fant jeg veien tilbake til hotellrommet for en god nattesøvn. Det ble ingen fest til langt på natt for min del! Måtte rett og slett lytte til kroppen og gi den søvn 🙂

Jeg smiler så mye jeg kan og prøver å gripe fatt i alt det positive som skjer i løpet av en dag. I dag har jeg måtte dra frem noen bilder fra helga (ikke det at de er de aller fineste og fresheste, men bilder som også bør vises for vi er ikke perfekte og det fins nok flere av disse bildene fremfor “blinkskuddene”) for i dag ligger jeg rett ut på sofaen her hjemme hos mamma og pappa. De varter opp med mat og styrer på, noe som er veldig hyggelig. Senere i dag går turen hjem til sofaen og jeg skal nok passe den godt hele dagen i dag! 🙂

Jeg håper mandagen din blir litt mer innholdsrik enn min, og at den blir bra uansett hva du finner på! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg