Ikke greit!

Heisann! Jeg følger en del personen på instagram, og her om dagen dukket noe av det sykeste opp. Det er rett og slett helt vilt at en influenser kan snakke varmt om dette og fremme et slikt produkt spør du meg! Jeg blir rett og slett sint inni meg når de viser frem disse produktene. Og produktet jeg i dag skal ferm til er sminke for legger! Vi trenger da ikke å sminke leggene våre! Nå går det for langt!

Det er ingen som behøver å ha to legger som er kliss like i farge og utseende, vi har en kropp som ser ut som den gjør og den er fin uansett utseende. Vi skal da ikke smøre oss inn med sminke for å få en jevn og “fin” farge på leggene. Dette går rett og slett alt for langt. Vi er naturlig pene og jeg håper ingen hiver seg på trenden og anskaffer seg dette produktet! Jeg gjentar meg selv

 

DET ER INGEN SOM TRENGER Å SMINKE LEGGENE SINE!!!

Du som sitter foran Instagram og blar deg gjennom akkurat slik jeg gjorde, vær så snill og ta avstand fra dette og jeg lover deg at leggene dine er superfine akkurat slik de er nå! Du trenger ikke gjøre noe som helst med de. Smør dem gjerne med litt bodylotion så de glinser i sola om du gjerne vil smøre på noe!

Jeg har funnet frem et bilde av mine legger, de er nok ikke “perfekte” men de er faktisk perfekte for min del! Jeg er super glad for at jeg har to friske legger som holder meg gående og om ikke utseende er helt likt så går det helt fint, for jeg trives best når jeg kan ta meg en dusj, kle på meg noe klær og gå ut døra uten å måtte sminke hele kroppen først! 🙂 På dette bildet er beina nydusjet og ny innsmurte med bodylotion, derfor glinser de litt og det syntes jeg ser bra nok ut! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg