I´m still alive

Allerede en hel uke siden jeg klarte å få ut et innlegg sist! Jeg må bare beklage, men av og til klarer jeg bare ikke å få ut noe fornuftig og føler at innlegget bare fylles med skvip.. selv ønsker jeg å lese noe verdifullt og bra når jeg først tar meg tid til å lese en blogg. Derfor skal jeg prøve å få til flere gode innlegg i den kommende måneden! 🙂 Dersom dere har ønsker til hva jeg skal blogge om blir jeg glad om du deler med meg! :-D. Det har skjedd litt av hvert den siste uka og jeg har prøvd å holde dere litt oppdatert på hverdagen min gjennom Instagram! Så jeg tenkte rett og slett vi skulle ta og kikke litt på hva som har blitt lagt ut på Instagram den siste uka! 🙂

View this post on Instagram

Sunset and a walk in the forest 😍 I love being able to go out in the nature 🌲 Today I found moss and pine cone to have in kindergarten 🕸️ * * * #sunshine #sun #beautiful #beautifulnorway #2020 #january #natur #nature #forest #activity #activeliving #lifestyle #utpåturaldrisur #utpåtur #utetid #uteerbest #utno

A post shared by Silje Stifoss (@siljestifoss) on

Jeg har den siste uka fått til noen deilige gåturer ute i frisk og god luft. Disse gåturene har rett og slett foregått fra utgangsdøra, vi har ikke kjørt bil for å forflytte oss, men bare gått i nabolaget.

Jeg har også vært så heldig å få storfint besøk av venninner og det å fylle hjemmet med gode venninner og egentid med disse er helt fantastisk!

Hyttetur om helga som var ble det også og denne tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere litt mer om senere i uka! 😀

Jeg håper du får en superfin onsdag!

0 kommentarer

Siste innlegg