Innlegget som aldri ble publisert

Hei og hopp og god mandag til deg! Vi har kommet oss inn i november måned og været har begynt å bli litt kaldere spør du meg! Jeg har hentet ved og fått fyr i peisen i dag og vi skal kose oss inne i varmen tror jeg! 🥰 Ingen store planer om å komme seg ut i regnværet annet enn å få luftet den firebeinte etterhvert! 🐕 Men i går fikk jeg øye på naboen som har pyntet ute til jul allerede! Jeg vil nå si at dette er litt tidlig så måtte høre med følgerne mine på Instagram hva de mente om dette! 🎄

De aller fleste var enige med meg om at det er litt i det tidligste laget, og at en bør vente litt til! Altså jeg gleder meg faktisk veldig til jul, men en får vel vente litt til føre huset fylles med nisser, juletrær og julemusikk!

 

Så langt kom jeg med innlegget som skulle vært postet for to uker siden! Her har dagene flydd i fra oss og vi har gjort alt fra å være sosiale til å kose oss hjemme. Vi har også vært litt uheldige og få litt sykdom i hus så da har det vært enda mer kos, sofagtid og innetid på oss enn til vanlig. Nå gleder vi oss til mini blir helt frisk som en fisk igjen og at vi kan tilbringe tid sammen med vennene våre! For det er snart to uker siden vi har truffet barselgjengen og det kjennes! Jeg gleder meg til å komme oss litt ut av huset igjen og til å treffe de andre! Men helse først og vi vil ikke smitte noen andre så det viktigste er å bli helt friske, også kan vi være sammen med andre igjen ❤️

En annen ting som har dukket opp er disse to bildene her, de er tatt med ca. 1 års mellomrom, bilde på venstre side er tatt dagen vi fant ut at jeg var gravid og bildet til høyre er tatt av den tre måneder gamle gutten vår! For et år siden gikk vi vinteren i møte med en stor hemmelighet som vi holdt for oss selv i flere uker føre noen viste noe som helst. Jeg er glad for at vi i år skal kose oss med den lille store fine gutten vår gjennom høsten og ikke minst julen og alle de kommende årene! 💙 Og gjett om en gleder seg litt ekstra til jul i år når det er mini sin første jul! Det skal bli spennende det! 🎄

Ønsker deg en finfin mandags ettermiddag!🤩

0 kommentarer

Siste innlegg